Rindu lara disudut hati -Shahrimad

Disaat begini….
Ku teringat akan diri mu
Pilu nya terasa menikam sukma ku
Sungguh aku rindu pada mu…

Andai nya rindu ini ku pendam
Hanya ku simpan untok mu
Pasti aku akan tercengkam
Olih lilitan akar rindu ku

Betapa sepi nya hidup ini
Hanyut bersama resah
Kerana rindu nya hati ku pada mu
Selagi aku mencintai mu

Sesaat aku tak memandang wajah mu
Bayangan wajah mu terpandang pandang
Suara manja mu membisik bisik
Aku rindu pada mu

Aku akan terus menanti
Biar rindu lara itu menjerit hiba
Ku akan buktikan
Agar kau tahu
Biar pun lama
Aku merindu mu

Disudut hati kecil ku
Melonjak rasa nak ku luahkan
Namun bibirku bagai tertutup
Memandam rindu yang tak terucap
Gelora hati ini
Dibalik senyum ku
Rindu lara ku menikam jiwa

Rindu yang ada di hati
Ku akan tetap menanti
Biar pun lama
Aku merindu mu
Hati dan diri ku
Merasa yakin dengan diri mu
Kasih sayang kita
Ibarat tali tersimpul mati

Kiriman : Shahrimad78 - Brunei Darussalam
TFPS
1100
061009

Share








Category Article